خرید آنلاین فایل(بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب)

دانلود ورد با موضوع دارای 40 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد. تعداد صفحه : 40 صفحه فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس قسمتی از متن نمونه: عنوان اقدام پژوهیبررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب||اِکس سی31027802|xcq42094790|بررسی,اثربخشی,پرورش,خلاقیت,دانش,آموزان,و,کاهش,,مشکلات,یادگیری,در,درس,ریاضی,و,جدول,,ضرب,بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش,مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول,ضرب, بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یا
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با بررسی اثربخشی پرورش خلاقیت دانش آموزان و کاهش مشکلات یادگیری در درس ریاضی و جدول ضرب


دانلود ورد با موضوع دارای 40 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : 40 صفحه


فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش


آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
عنوان اقدام پژوهی :

نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي :
پست سازمانی :
رشته تحصیلی :
آخرین مدرک تحصیلی :
دوره تحصیلی :‌
سمت فعلی :
شماره پرسنلی :
شماره همراه :
عنوان


اين ‏كه من روى مسائل مربوط به دانش‏آموز و آموزش و پرورش و مسائل تحصيل و تربيت، اين همه تكيه مى‏كنم و هرجا و با هر كسى كه احساس بكنم به نحوى با مسائل تعليم و تربيت ربط دارد ارتباط برقرار مى‏كنم و نظرم را مى‏گويم، دنبال كار را مى‏گيرم، به خاطر اين است که من از آينده مى‏ترسم
.
تقدیم به :
همه ی معلمان که ایثار کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است . بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .



تشكر و قدرداني:
اينك كه اين اقدام پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

چکیده
فرآيند تدريس همواره با مفاهيمي از قبيل فراگير و يادگيري همراه مي‌شود. يادگيري هدف اصلي تدريس است و معلّم مهم‌ترين نقش را در رسيدن به اين هدف ايفا مي‌كند. نخستين تعريف تدريس خوب "ايجاد شرايط براي بهبود"تدريس است. چهارچوب تدريس، مجموعه‌اي پژوهش محور از اجزاي آموزش است كه در چشم اندازي سودمند از يادگيري و تدريس مطرح شده است.معلّمان دوره ابتدایی بايد از اطلاعات و مهارت‌هاي لازم برخوردار باشند. طرح آموزشي پيش‌رو، نمونه‌اي است از تعليم يكي از مفاهيم عمده رياضي، يعني جدول ضرب، كه براساس راهکار های خلاقانه و نمایش خلاق بنا نهاده شده است.
ضرب به عنوان یکی از مبحث های ریاضی پایه سوم مطرح است و یادگیری آن توسط دانش آموزان حائز اهمیت است به طوری که اگر دانش آموزان مفهوم آن را خوب نیاموزند در بحث های بعدی با مشکل مواجه خواهند شد در ابتدای کار سعی می کنیم که مطالب ریاضی با نمایش و شعر و داستان و بازی و با ساختن ماکت ها ، شکل ها و احجام مختلف هندسی و ... به طور مجسم و نیمه مجسم تدریس شود .

روش نمايشى بر مشاهده و ديدن استوار است. در اين روش، افراد مهارت‌هاى خاصى را از طريق ديدن فرا مى‌گيرند و معلم طرز کاربرد وسيله‌اى يا چگونگى ساختن يک شيء را نشان مى‌دهد. شايد اين اولين روشى باشد که بشر بکار برده است و در صورت نداشتن امکانات کافي، شايد مناسب‌ترين روش براى آموختن مهارت‌ها باشد؛ زيرا با استفاده از اين روش، معلم مى‌تواند مهارتى را به تعداد زيادى از شاگردان و در طى زمانى کوتاه ارائه دهد. مهمترين حس اين روش به کار‌گيرى اشياء حقيقى و واقعى در آموزش است. البته اين روش به تنهايى بکار نمى‌رود و معلم ضمن ارائه روش نمايشي، ناچار به استفاده از روش سخنرانى نيز هست. بنا بر آنچه که گفته شد بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم در رابطه کار کنم.
مقدمه
آشنایی جدی با علوم کاربردی- فنی و گاه نظری (محض) امروزی بدون داشتن درک صحیح از مباحث ریاضیات امری دشوار و در واقع محال است. دراین صورت چگونه می‌توان از خلاقیتها و رشد و باروری استعدادهای دانش‌آموزان حمایتی همه جانبه داشت چرا که بارها در سطح مدارس دیده شده است که بعضی از دانش‌آموزان به ایده‌ها و مسائل جدیدی دست می‌یابند یا در زمینه یک مسئله علمی، نظری جدید دارند اما به این نظرات توجه خاصی نمی‌شود.هر معلمی که عهده‌دار تدریس ریاضی است یکی از ضروریات کار او واقف بودن به آسیب‌های آموزشی ریاضی می‌باشد تا بتواند اهداف آموزشی و مفاهیم پیچیده ریاضی را روشن‌تر و ملموس‌تر به دانش‌آموزان انتقال دهد و آنان را فعال‌تر وارد شبکه بازی با موجودات ریاضی نماید.معلم پس از تغییر محتوای آموزشی و درک موقعیت زمان و مکان و ویژگی‌های یادگیرنده با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری در امر آموزشی می‌تواند بر چالشهای موجود فائق آید.
در این صورت یادگیرنده هم ضمنِ پرورش خلاقیت‌هایش با آسودگی خیال و اطمینان خاطر به فراگیری می‌پردازد و اگر کار گروهی باشد در گروه، شرکت فعال خود را نشان خواهد داد پس رسالت خطیر متخصصان تدریس ریاضی در واقع شناخت یادگیرنده، چگونگی شکل‌دهی مفاهیم ریاضی، دوباره‌سازی مفاهیم ریاضی و سرانجام از بین بردن معضلات موجود است.


مطالب دیگر:
📌اضافه کردن منو ریکاوری به گوشیHTC DESIRE GOLF📌پاک کن تلگرام|جارو برقی تلگرام | basic4android📌سهام📌قوانين و مقررات كسب وكار📌تحقیق اهميت خلاقيت و روش های عملی پرورش آن📌تحقیق ويژگي هاي سازمان صنعتي خلاق ونوآور📌پاورپوینت نقش زن در دفاع مقدس📌طرح اجرای ایستگاه 6 مترو تبریز📌گچ📌پاورپوینت آموزشی عالی با موضوع بیماری های قلبی📌پاورپوینت جامع و کامل با موضوع فساد اداری📌پاورپوینت عالی در مورد گیاهان و درختان 📌Nostradamus📌دستگاه پرس بدنسازی📌دستگاه بدنسازی📌گرمکن نان📌طراحی دستگاه پرس سینه📌طراحی ماشین لباسشویی📌بیش از 280 نمونه - کاملترین مجموعه نمونه قرارداد آماده فارسی و انگلیسی با فرمت word- 📌طراحی گاز چهار شعله با سالیدورک📌نرم افزار اندروید📌18روش اسان در منزل برای درامد ملیونی📌آب قطره ی زندگی📌صوتی متن کتاب کسب درآمد📌تحقیق در رابطه با دیوارهای LSF همراه با تصویر